dissabte, 30 de juliol del 2011

EEUU - Chicago - 3r Dia / Tornada

És l’últim dia del viatge més llarg que fins ara hem fet fins ara i la veritat és que estem esgotats. Ahir vam fer molta cosa, molt caminar, i hui tenim ganes d’estar més tranquils. Hem d’estar a l’aeroport a les 15h, així que tenim encara prou temps. Vam pensar que fer una ruta en vaixell pel llac pot ser se’ns faria tard (jo ara crec que ho hauríem pogut fer), així que vam anar en metro fins a un barri més al nord de la ciutat.

A mi el metro em va encantar. La sensació de passar entre gratacels, a l’aire lliure, en trens un poquet vintage, molt bé.

Anem en metro fins a Lincoln Park, una zona verda de gairebé 485 hectàrees, molt tranquil·la i on sobretot hi ha mares amb bebès.

Fem una paradeta al Conservatory, un hivernacle construït en 1891 amb molts tipus diferents de falgueres, palmeres i, sobretot, orquídies. L’entrada és gratuïta.

Amb la calma, passejant i aturant-nos, anem tornant cap al centre.

Abans però, ens tornem a trobar un mercat de fruites i verdures, on ens comprem un Smoothie, una espècie de batut fet de fruites fresques. Molt bo. Cansats de caminar, tornem altra volta en metro a l’hotel per a agarrar les maletes.

Passant pels angoixants carrers de sota les vies.

Tot llest, només queda agarrar altra volta el metro que et du directe fins a l’aeroport de Chicago.

Si aneu a l’aeroport d’O’Hare tingueu present que a la zona on t’esperes per agarrar l’avió no hi ha cafeteries, estan totes fora. A dins només hi ha unes màquines i paradetes de quiosc. Així que si aneu amb temps, millor esperar-se fora una estona que no entrar prompte.

Agarrant este vol tornem cap a casa, fent escala a Londres, on vam estar moltes hores perquè el vol a Barcelona es va endarrerir. Però tot i el cansament, i les coses que no van eixir com voldríem (sobretot els amish), per a mi, aquest és un dels millors viatges que hem fet!